Welcome to my blog

ミシェル由衣のブログ

 和洋装スタイルで、撮影行ってきました〜♪

日本語→English
今月の半ばに、和洋装スタイルの撮影行ってきました!
時間がなかったので、ワンルックのみ♪
あえて、和な雰囲気を出さないため、
着付け師向け英会話のモデルを引き受けてくれたフランス人の女の子に。
場所もあいまって、不思議な世界観の写真になったのに、
日常な雰囲気がたまらない物がとれました!
On the middle of this month, I went to shooting photos
for my style of Kimono.
We didn't have a lot of time for the day, so just one styling.
I choose French girl for the model
because I don't want to make Kimono to become too Japanese.
Hope you don't feel like it's Japanese but still like it.
IMG_5218.jpg
 IMG_5102.jpg
IMG_5034.jpg 

この雰囲気どうかしら?
個人的に大満足。
あえて笑顔の写真をほとんど頼まなかったのですが、
笑った顔はやっぱあってよかったなぁと。
次回の良い課題も見つけられて幸せ。
ちなみに、サングラスと着物の相性って全然いい。
という事も伝えられて満足♪
What do you think about these photos?
I just love them all!!
I didn't ask the model to smile,
but I noticed I should ask the model to smile next time.
Great to know for the next photo shooting.
Hope everybody notices sunglasses is great match to Kimono.
IMG_4987.jpg 
IMG_5002.jpg 

次どんなのにしよっかなぁ〜♪
I need to prepare for next shooting.
衣装はいつものように、日本リ・ファッション協会さんからお借りしました!
いつもありがとうございます!
I borrowed Kimono from Japan Refashioin association.
Thank you so much everytim!
スポンサーサイト

 着物 和服 Kimono Fashion Japan 和洋装スタイル スタイリング Kimonogirl Styling

0 Comments

Add your comment